STATUT MEDYCZNEJ SZKOŁY POLICEALNEJ NR 2 W WARSZAWIE
KLIKNIJ, ABY POBRAĆ
Medyczna Szkoła Policealna nr 2 w Warszawie w Warszawie jest jednostką organizacyjną Samorządu Województwa Mazowieckiego i działa na podstawie:
1) Ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo Oświatowe;
2) Uchwały nr 52/20 Sejmiku Województwa Mazowieckiego z dnia 28 kwietnia 2020 r. w sprawie rozwiązania Zespołu Medyczno-Społecznych Szkół Policealnych w Warszawie i likwidacji Szkoły Policealnej w Warszawie.
Medyczna Szkoła Policealna nr 2 w Warszawie jest szkołą publiczną.
Organem sprawującym nadzór pedagogiczny jest Mazowiecki Kurator Oświaty.
KLIKNIJ, ABY POBRAĆ
Organ sprawujący nadzór pedagogiczny: Mazowiecki Kurator Oświaty.
Dyrektor: mgr Iwona Olejnik.
Zastępca dyrektora ds. administracyjno-gospodarczych: mgr Barbara Iwaniuk
Kierownik szkolenia praktycznego: mgr Katarzyna Rostkowska.
Główna księgowa: mgr Jadwiga Myszkowska.
Obowiązek informacyjny przetwarzania danych osobowych
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL):
W związku z zapisami art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, z późn. zm.), dalej jako „RODO”, informujemy, że:
Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz danych osobowych ucznia w związku z nauczaniem zdalnym jest Medyczna Szkoła Policealna nr 2 w Warszawie przy ulicy Rakowieckiej 23.
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem iod@ckziu.waw.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w pkt 1.
Jako administrator będziemy przetwarzać Pani/Pana dane osobowe w celu realizacji podstawy programowej kształcenia ogólnego w formie zdalnego nauczania oraz komunikacji elektronicznej.
Podstawą przetwarzania Pani/Pana oraz danych osobowych ucznia danych osobowych jest w szczególności:
1) ustawa Prawo oświatowe z dnia 14 grudnia 2016 r.,
2) rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 25 sierpnia 2017 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji,
3) ustawa z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych,
4) Rozporządzenie Min. Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020 r. w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (Dz. U. 2020 poz. 493 z późn.zm.)
co stanowi o zgodnym z prawem przetwarzaniu danych osobowych na podstawie art. 6 ust.1 lit c) oraz art. 6 ust. 1 lit. e) RODO.
Dane osobowe uczniów dla potrzeb zdalnego nauczania przetwarzane będą w zakresie:
1) imię (imiona) i nazwisko;
2) dane kontaktowe, adres poczty elektronicznej;
4) informacje dot.: uczęszczania ucznia do placówki, typie szkoły lub rodzaju placówki, nazwie i adresie siedziby placówki oraz oddziale i klasie do których uczeń uczęszcza;
5) numer telefonu kontaktowego;
6) wizerunek;
7) głos;
6) nazwę użytkownika komunikatora lub innego środka komunikacji elektronicznej.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zdalnego nauczania przez czas nauki zdanej oraz przez czas wynikający z przepisów prawa regulujących czas i zasady kształcenia w formie zdalnego nauczania.
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom, jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa.
Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w imieniu administratora, którym administrator powierzył przetwarzanie danych osobowych w celu realizacji obowiązku nauki w formie nauki zdalnej np.: Microsoft (usługa Office 365, Microsoft Teams).
Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:
1) prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii zgodnie art. 15 RODO;
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO – w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
3) ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO – to jest gdy:
4) prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach określonych w art. 21 RODO – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki:
Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane przetwarzamy przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2,00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych narusza przepisy RODO.
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymagane Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 marca 2020 r w sprawie szczególnych rozwiązań w okresie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak dostępu do zajęć realizowanych przez administratora danych w ramach zdalnego nauczania.
W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmowało wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
Administrator nie przewiduje przekazywania Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych
Aktualnie brak ofert
10.05.2017
SKŁADNICA AKT
Szkoła prowadzi składnicę akt dla:
Informacje o sposobach i zasadach udostępniania danych udziela sekretariat szkoły.
Numer BZP: 2023/BZP 00143295
Identyfikator postępowania: ocds-148610-a984f599-c71f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
Numer referencyjny: 21.1.23.BI
Dokumentacja przetargowa do pobrania:
Załącznik nr 1a do SWZ – Projekt Techniczny Wykonawczy
Załącznik nr 1b do SWZ – Projekt Architektoniczno-Budowlany
Załącznik nr 2 do SWZ – FORMULARZ OFERTY
Załącznik nr 3a do SWZ – OŚWIADCZENIE WYKONAWCY/PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY/PODWYKONAWCY dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane zgodnie z treścią art. 125 ust. 1 ustawy PZP
Załącznik nr 3b do SWZ – OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA, zgodnie z treścią art. 125 ust. 1 ustawy PZP
Załącznik nr 4 do SWZ – OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, składane zgodnie z treścią art. 274 ust. 1 ustawy PZP i ust 13.1 pkt 1 SWZ
Załącznik nr 5 do SWZ – OŚWIADCZENIE WYKONAWCY – pełnomocnika w rozumieniu art. 58 ust. 2 PZP w zakresie wykazu robót budowlanych wykonywanych przez poszczególnych wykonawców
Załącznik nr 6 do SWZ – WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH
Załącznik nr 7 do SWZ – WYKAZ OSÓB
Załącznik nr 8 do SWZ – OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O PRZYNALEŻNOŚCI DO GRUPY KAPITAŁOWEJ, składane w trybie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP
Załącznik nr 9 do SWZ – ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
Załącznik nr 10 do SWZ – SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH – Fotowoltaika i oświetlenie
Załącznik nr 11 do SWZ – SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH – ETAP I – Remont elewacji
Załącznik nr 12 do SWZ – PRZEDMIAR – Remont elewacji
Załącznik nr 13 do SWZ – PRZEDMIAR – Fotowoltaika i oświetlenie
Numer BZP: 2022/BZP 00322432/01
Identyfikator postępowania: ocds-148610-0d6d30b4-2534-11ed-b8b2-9a321cc30829
Numer referencyjny: 3/2022
Dokumentacja przetargowa do pobrania:
Załącznik nr 1 do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Załącznik nr 2 do SWZ – FORMULARZ OFERTY
Załącznik nr 3a do SWZ – OŚWIADCZENIE WYKONAWCY/PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY/PODWYKONAWCY dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane zgodnie z treścią art. 125 ust. 1 ustawy PZP
Załącznik nr 3b do SWZ – OŚWIADCZENIE O BRAKU PODSTAW WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA, zgodnie z treścią art. 125 ust. 1 ustawy PZP
Załącznik nr 4 do SWZ – OŚWIADCZENIE DOTYCZĄCE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, składane zgodnie z treścią art. 274 ust. 1 ustawy PZP i ust 13.1 pkt 1
Załącznik nr 5 do SWZ – OŚWIADCZENIE WYKONAWCY – pełnomocnika w rozumieniu art. 58 ust. 2 PZP w zakresie wykazu robót budowlanych wykonywanych przez poszczególnych wykonawców
Załącznik nr 6 do SWZ – WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH
Załącznik nr 7 do SWZ – WYKAZ OSÓB
Załącznik nr 8 do SWZ – OŚWIADCZENIE WYKONAWCY O PRZYNALEŻNOŚCI DO GRUPY KAPITAŁOWEJ, składane w trybie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP
Załącznik nr 9 do SWZ – ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
Miejsce ogłoszenia: miniportal.uzp.gov.pl
Numer BZP: 2022/BZP/00220969/01
Identyfikator postępowania: ocds-148610-8058b4fe-f2cc-11ec-9a86-f6f4c648a056
Numer referencyjny: 2/2022
Dokumentacja przetargowa do pobrania:
Załącznik nr 1 do SWZ – PROGRAM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWY
Załącznik nr 2 do SWZ – FORMULARZ OFERTY
Załącznik nr 3a do SWZ – OŚWIADCZENIE WYKONAWCY/PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY/PODWYKONAWCY dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane zgodnie z treścią art. 125 ust. 1 ustawy PZP
Załącznik nr 3b do SWZ – OŚWIADCZENIE WYKONAWCY/PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY/PODWYKONAWCY dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane zgodnie z treścią art. 125 ust. 1 ustawy PZP
Załącznik nr 4 do SWZ – OŚWIADCZENIE o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane zgodnie z treścią art. 274 ust. 1 ustawy PZP i pkt 13.1 ppkt 1
Załącznik nr 5 do SWZ – OŚWIADCZENIE WYKONAWCY – pełnomocnika w rozumieniu art. 58 ust. 2 PZP w zakresie wykazu robót budowlanych wykonywanych przez poszczególnych wykonawców
Załącznik nr 6 do SWZ- OŚWIADCZENIE składane na podstawie art. 273 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 11.09.2019 Prawo zamówień publicznych, WYKAZ ROBÓT BUDOWLANYCH
Załącznik nr 7 do SWZ – OŚWIADCZENIE składane na podstawie art. 273 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 11.09.2019 Prawo zamówień publicznych, WYKAZ OSÓB
Załącznik nr 8 do SWZ – OŚWIADCZENIE WYKONAWCY o przynależności do grupy kapitałowej składane w trybie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy PZP
Załącznik nr 9 do SWZ – ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY
Identyfikator postępowania: a2672f26-b12e-424e-b22f-48f34c48375e
Link do postępowania na miniportalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/a2672f26-b12e-424e-b22f-48f34c48375e
Link do ogłoszenia na platformie ezamowienia.gov.pl: https://ezamowienia.gov.pl/mo-client/notices/08da3a48-a8e8-b03a-bcb2-54000d6759bb
Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Zespół Medyczno-Społecznych Szkół Policealnych w Warszawie ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie zadania pn: ” Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Zespołu Medyczno-Społecznych Szkół Policealnych w Warszawie”.
INFORMACJA O OTWARCIU OFERT Z PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
Zamawiający informuje o aktualizacji dokumentacji przetargowej zamieszczonej w dniu 26 maja 2020 r. dla zadania „Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Zespołu Medyczno-Społecznych Szkół Policealnych w Warszawie” .
Zamawiający informuje o aktualizacji dokumentacji przetargowej zamieszczonej w dniu 30 kwietnia 2020 r. dla zadania „Zwiększenie efektywności energetycznej budynku Zespołu Medyczno-Społecznych Szkół Policealnych w Warszawie” .
Zaktualizowana dokumentacja przetargowa: Projekt budowlany i Przedmiar robót
Dokumentacja przetargowa do pobrania:
mgr Iwona Olejnik
telefon: 22 849 45 12
e-mail: iwona.olejnik@msp2.pl
Medyczna Szkoła Policealna nr 2 w Warszawie
ul. Rakowiecka 23
02-517 Warszawa
woj. mazowieckie
tel. 22 849 45 12
e-mail: sekretariat@msp2.waw.pl
Medyczna Szkoła Policealna nr 2 w Warszawie jest jednostką organizacyjną Samorządu Województwa Mazowieckiego.