
Wymagane dokumenty przyjęcia
- Podanie (druk do pobrania w sekretariacie szkoły lub na stronie internetowej wypełniony drukowanymi literami);
- Kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej;
- Kandydaci na kwalifikacyjny kurs zawodowy opiekun medyczny – kserokopia świadectwa ukończenia 8-klasowej szkoły podstawowej/gimnazjum/zasadniczej szkoły zawodowej;
- Zaświadczenie lekarza medycyny pracy o braku przeciwwskazań do wykonywania zawodu (skierowanie wystawia sekretariat w chwili składania pozostałych dokumentów);
- Dwa zdjęcia (podpisane).
Szczegółowych informacji udziela sekretariat szkoły:
tel. 22 849 45 12 email: sekretariat@msp2.waw.pl
WYPEŁNIJ FORMULARZ ON-LINE
Zgłoszenie on-line stanowi początek procesu rekrutacji. Aby zapewnić sobie miejsce w naszej Szkole po wysłaniu zgłoszenia on-line należy złożyć osobiście komplet dokumentów w sekretariacie szkoły!
Jest to niezbędny warunek, aby zostać zapisanym na ostateczną listę rekrutacyjną.
WYPEŁNIJ DRUK PODANIA, wydrukuj i złóż w sekretariacie lub prześlij pocztą tradycyjną, możesz też wysłać scan na naszego maila
WYKAZ LEKARZY MEDYCYNY PRACY
Sprawdź wykaz podmiotów, z którymi zawarto umowy na wykonanie zadania.